Friday, March 21, 2014

Somewhere over the rainbow;)

I like colorful nails and today's manicure really reminds me of rainbow. Just look:
 Right?:) I like gradient nails so I decided to mix gradient with colors and that's what I got.
I have to admit that I like a final result. But when I look at the photos now, I'd change a colors on my index nail. They're just too similar.
That's all Essence colour&go combo! I used:

  • Essence colour&go 118 little miss sunshine (yellow)
  • Essence colour&go 145 flashy pumpkin (orange)
  • Essence colour&go 115 redvolution (red)
  • Essence colour&go 26 break through (purple)
  • Essence colour&go 128 let's get lost (blue)
  • Essence colour&go 150 upper green side (green)

And then I added Sensique Fantasy Glitter Disco Light to make it more sparkle:)
Nawet to takie wiosenne wyszło:D Już kiedyś coś podobnego robiłam, ale to było jak pracowałam na kuchni więc jak już chciałam zrobić zdjęcia to ze zdobienia nic nie zostało:P Tym razem się udało i całkiem mi się podoba:) Poza wskazującym, bo tylko z bliska było widać różnicę kolorów.

E.

13 comments:

  1. pieknie, kolorowo i blyszczaco! Twoje gradienty nie przestaja mnie zachwycac!

    ReplyDelete
  2. So bright and cheerful! :)

    ReplyDelete
  3. Świetne !! Kciuuuuk ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Ale super! Tak kolorowo i wiosennie! :)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam taki manicure :)

    ReplyDelete
  6. Oooohh so colorful! Perfect for summer.
    (^^,)

    ReplyDelete
  7. Piękny efekt tęczy :D Aż mi się buzia uśmiecha :D

    ReplyDelete
  8. Wow your nails look soo bright and lovely! :)
    Your nails look great!!
    Xx julia

    ReplyDelete
  9. Your nails make me happy, love it!

    ReplyDelete
  10. I love this mani! So bright and cheerful :D

    ReplyDelete
  11. glittery rainbow, like it :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...