Wednesday, February 05, 2014

Inspired by...

this photo. Amazing, right? But that was also the first time when I wore a mani less than a few hours;)
That's all because my base polish. I used a pink glitter from my Color Club glitter set. But it's quite old and it need 3 coats to full cover. So it started to cheap before I applied a black polish...
The black polish's Essence colour&go 85 galactic black (older version od Essence's polishes). I also used a thin tape. 
I also put some black studs. I'm def gonna give it another try but with better base polish:)
Mój pierwszy zgluciały lakier w prawie 400 kolekcji...Ale to był jedyny(!) różowy brokatowy lakier jaki mam więc postanowiłam jednak coś z niego wydusić. Nie wiem czemu nie ogarnęłam, że on potrzebuje aż 3 warstw więc było logiczne, że wszystko zacznie szybko odpryskiwać. Jeszcze zanim dodałam ten czarny lakier. Ale! Zamierzam spróbować jeszcze raz, ale z jakimś jednowarstwowcem jako baza;)

E.

9 comments:

  1. probuj, bo wzor sliczniutki!

    ReplyDelete
  2. strasznie mi sie podoba, probuj dalej :)

    ReplyDelete
  3. Really cute mani. The glitter nail polish looks amazing :)

    ReplyDelete
  4. Efekt fajny ;D Ja w swojej kolekcji raczej też rzadko spotykam jakieś zglucone lakiery ;D

    ReplyDelete
  5. Hello!

    Your are officially nominated to join the Country challenge on my blog!
    I’ve nominated you because your blog is such an inspiration for me, and I would love you to take part in the challenge ;)

    Xx Julia
    Creativenails4fun

    ReplyDelete
  6. This look so cool! You did a great job!
    (^^,)

    ReplyDelete
  7. Pomimo takich problemów z lakierem mani wyszło prześlicznie :) Podoba mi się to połączenie z ćwieczkami :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...