Friday, May 09, 2014

Textured, neon gradient.

I told you Wibo Candy Shop no.1will be perfect for gradient manicures! And here's first evidence:)
I used Wibo Candy Shop no.1 as a base and then sponged another great polish from Lovely's new collection.
It's Lovely Ibiza no.2 - great neon pink textured nail polish.
I think, those two colors look great together but the difference between them was more visible in real life:D
I think, I'm goning to use the both more often for different version of gradients:)
Ktoś, kto wymyślił neonowe piaski był prawdziwym geniuszem! Marzy mi się jeszcze taka zieleń:)
A to moje Rossmannowe zakupy - białe lakiery teraz mi się tak szybko nie skończą:D Wibo wzięłam, ze względu na genialny kształt buteleczki;)
Moja mama kupiła drugie tyle więc czeka na mnie sporo nowych lakierów do wypróbowania:) a jak Wasze zakupy?

E. 

11 comments:

  1. Oh so great! I love these two colours together!

    ReplyDelete
  2. ale gradient *.* Boski !

    Tylko u mnie nie ma tych nowych Wibo ?! :( Też mam ten czarny MS, już był na pazurkach - cudo ! Niedługo pokażę :)

    ReplyDelete
  3. Aż oczy bolą ;) świetne są te lakiery! :D

    ReplyDelete
  4. Ja niestety nie zaszalałam :( Kupiłam odżywkę i 4 lakiery :) ale i tak jestem zadowolona :) Teraz czekam na posty z Twoimi nowalijkami :D

    ReplyDelete
  5. i never tried doing a gradient with textured polish, how hard is this?
    BTW: nice mani! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not hard at all:) it's like doing gradients with regular polishes. Really:)

      Delete
  6. I love it! I need to get some neon sands too :)

    ReplyDelete
  7. wow ! love it ! most beautiful color ! well done !

    ReplyDelete
  8. Pieknie wyszedl ten piaskowy gradient. A zakupy rewelacyjne- czekam teraz na Twoje projekty :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...